![]() |
Anyone from the Netherlands?
Zijn er hier soms nog Nederlanders in de zaal :wink: ?
|
Hallo,
Natuurlijk wel. Vanuit Cuijk hier. Nancy |
Hee, een landgenote..... leuk zeg!!
|
Nou inderdaad.
Ik geloof niet dat we in grote getale aanwezig zijn hier. :twitcy: Maar dit is wel de beste en leukste site die ik heb kunnen vinden. Nancy |
hallo :)
Gezellig!!!!
Het is idd erg moeilijk een leuke community te vinden die lekker actief is. Ik ben net nieuw hier maar heb net nu al erg naar mijn zin. Ik ben nog maar net begonnen met digital scrapping dus moet er even inkomen. Ik ben nu al uren bezig met alleen maar plaatjes kijken en raak nog niet uitgekeken hahaha. Tot "ziens" Groetjes, Mirjam |
Kijk maar uit Mirjam, want het is erg verslavend
|
Whoeahahahahaha...
eh ja, dat heb ik gemerkt (knippert met vierkante oogjes naar het beeldscherm) Het is echt leuk hier, ik ben niet meer van mijn pc af te slaan grinnik:wub1: Groetjes |
Nou, nog eentje hier!:laugh:leuk om ook iets nederlands hier neer te zetten! Hoe zijn jullie hier verzeilt geraakt?
Ik dus door HK designs! |
Quote:
Welkom, het is hier echt geweldig, de leden zijn heel enthousiast en de designers heel erg betrokken, dat maakt het echt leuk! Er zijn heel veel leuke uitdagingen waar je aan mee kunt doen. Iedere dag is er een daily download, daar zitten vaak juweeltjes tussen, hoop je snel te zien/spreken op de forums. Groetjes:hi: |
Ga mijn best doen, heb een weinig energie probleempje en heel veel willen doen, maar het klinkt goed hier!:party:
|
| All times are GMT -5. The time now is 03:13 AM. |