PDA

View Full Version : Guess Who and Win!!



Debra
04-02-2009, 03:25 PM
Guess What... We have something crazy here in the GDS Designer Team Drinking water because there are Pregnant Designers everywhere! (well, not everywhere...lol.. but you know what I mean) :biggrin:

So... Let's play a game...

PM me with the names of all the currently pregnant Designers here at GDS and we'll randomly draw a few winners! Deadline.. April 3rd midnight est.. I'll be back to announce the winners here on the 4th!

What will you win you ask?

:party1: Why, you'll win a $10.00 gift coupon to the GDS Store! :party1:

So.. who are you thinkin? :hmmmm2: :popcorn:

britnkaysmemaw2
04-02-2009, 06:06 PM
Don't know, but remind me not to drink the water, lol.

Dani Alencar
04-02-2009, 07:21 PM
Oh... such a great game!!!

I know one pregnant is a dear friend of mine.

Ok, that is my hint. :wink:

elenasworld
04-02-2009, 07:56 PM
Oh My! I am so out of the loop -- I had no idea
Congrats :)
I am going to have to think about this:wink:

amandamoo
04-02-2009, 08:20 PM
Thinking, Thinking, Thinking...

ckbymommy
04-02-2009, 08:26 PM
Oh... such a great game!!!

I know one pregnant is a dear friend of mine.

Ok, that is my hint. :wink:

She's the only one I could figure out, considering the hint she put out last month. I haven't noticed any other designers hinting around that lately ....

babyofmine
04-03-2009, 06:56 AM
I only know of one! And she hasn't been guessed yet.... :D

elenasworld
04-03-2009, 07:10 AM
I PM'd my guesses, and as expected, I was wrong on all counts.:eek1

Debra
04-03-2009, 12:43 PM
Yep.. not one good entry yet!! Not one pm has been all the right guesses!

elenasworld
04-03-2009, 12:45 PM
Well, now you all know why I dont play Bingo and I just call out those words!

I am such a dope -- I know one designer's name, where has my mind been?

Debra
04-05-2009, 06:53 AM
And we have ONE Winner!!!

Big Congratulations to Nancyrwa!!! (you have a pm from me :wink:)

:balloons::balloons::balloons::balloons::balloons: :balloons::balloons:

elenasworld
04-05-2009, 07:21 AM
yay! congrats!*woot

(do we get to find out too?)

britnkaysmemaw2
04-05-2009, 07:48 AM
Yeah, I want to know who they are too! Congrats Nancy!

ckbymommy
04-05-2009, 03:46 PM
Congrats!!
http://i106.photobucket.com/albums/m241/ckbymommy/congrats/Congratulations0.jpg

Sooo.... do we all get let in on the secret?

Debra
04-06-2009, 07:36 AM
yay! congrats!*woot

(do we get to find out too?)

OH...LOL.. Yes..

Andrea
Bianca
Majula

Congratulations to all our of Pregnant Designers! And to Nancy for winning!

Can't wait for all of our new GDS Bundles of Joy! :vb_chirolp_iei:

scrappintwins
04-06-2009, 08:28 AM
Congrats girls! And PLEASE remind me NOT to drink the water!!!!:twitcy:

agarzaldynrd
04-06-2009, 08:46 AM
Congrats!!! I saw both Bianca and Majula in the gallery today leaving lots of love. I can't wait to see all the fab preggie and new baby los by the masters!!!

okekeca
04-06-2009, 09:56 AM
Oh my 3 pregnant designers.....and when are they supposed to be due??
Congratulations to the moms to be and to Nancy for the right answere!!!

Scrappinsass
04-06-2009, 12:35 PM
Ok... so I'm waiting to find out who's pregant and what water to stay away from LOL ..

congrats to the new moms~to~be!! :congrats:

Scrappinsass
04-06-2009, 12:37 PM
UGH... just cancel that last post.. well except for the congrats bit - being new.. I forgot to check to see if there were more *pages* lol.. /me hides her blushing head..